Spletno mesto za namen izboljšave delovanja uporablja piškotke. Z uporabo strani soglašate z uporabo piškotkov.

Kategorije

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji Spletne trgovine Darko Opara s.p. (v nadaljevanju ''Opara'' ali ''trgovina'') so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Obligacijskim zakonikom (OZ), Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter v skladu s priporočili GZS.

S Spletno trgovino upravlja podjetje Darko Opara s.p., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v trgovino, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
 

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
  a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  g) način plačila in dostave,
  h) časovno veljavnost ponudbe,
  i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
 

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba trgovine ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cene so predstavljene kot Redne cene in Spletne cene. Redne cene so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru: 100 % plačila z gotovino-odkupno, plačilo predračuna z nakazilom na TRR, plačilo s plačilno/kreditno kartico ali Paypalom.
 

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
  - z gotovino odkupno ob prevzemu/dostavi,
  - z nakazilom na TRR upravitelja Darko Opara s.p. - zneska zaključenega spletnega nakupa - v roku 3 dni od oddaje naročila,
  - s plačilno oziroma kreditno kartico (Maestro, Mastercard, Visa)
  - s Paypal-om
  - z Leanpay-om


Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).
 

Cene

Spletna cena velja za vse uporabnike spletne trgovine. Uporabnik postane uporabnik spletne trgovine, ko se registrira v spletni trgovini. Redna cena je cena za neregistrirane uporabnike, ki želijo opraviti nakup v naši poslovalnici in niso uporabnik spletne trgovine. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu - Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
 

Postopek nakupa

1. Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Naročilo potrjeno
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
Če kupec naročilo označi ob oddaji naročila kot osebni prevzem in plačilo v Trgovini Opara Domžale, ga je dolžan plačati in prevzeti v roku 3 dni. Če tega ne stori, se meni, da je kupec opustil nakup in se naročilo prekliče.

3. Blago odpremljeno
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje. Kupec prejme obvestilo o odpremi in e-račun po elektronski pošti.
 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@opara.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini in obliki, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo (nadomestni deli, katerih bistvena sestavina je občutljiva elektronika, kjer je notranja embalaža zapečatena z opozorilno nalepko, ta embalaža vsekakor omogoča ustrezen pregled brez odstranitve pečata in je potrošnik kljub opozorilu, odstranil pečat), ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR ali Osebni račun kupca.  

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
 

Napotki za vračilo blaga

Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ni možno fizično ogledati na način, ki bi zagotovil enak obseg in temeljitost ogleda, primerljiv tradicionalni prodajalni, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov in priporočene prakse, vključno z navodili pristojnih nadzornih organov) možnost vračila blaga - odstop od pogodbe.

Ker želimo, da to lahko opravite kar čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:
- previdno odprite zunanjo embalažo (paket) in jo obdržite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je artikel ustrezen. Pri elektronskih komponentah, kjer je posebej notranja embalaža zapečatena z opozorilno nalepko in odpiranje te embalaže ni dovoljeno - ker prosojna embalaža omogoča zadostno možnost pregleda ustreznosti brez odstranitve pečata,
- pri nakupu oblačil ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo),
- pri rokovanju z artiklom lahko pride do poškodb in prask, predvsem artikli, ki imajo lakirane površine,
- nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku   (temne lakirane površine),
- vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske, sledi pritrditve na pritrditvenih mestih) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji nadomestnih delov in sestavi strojev. Ne vgrajuj nadomestnih delov (posebej, brez izjeme vseh, ki vsebujejo elektronske ali so električne komponente), ne sestavljaj strojev dokler nisi prepričan, da ustrezajo tvojim zahtevam! V noben izdelek ne natoči/napolni tekočin, potrebnih za zagon ali delovanje!

Če vračate izdelek brez originalne embalaže ali je ta embalaža deloma ali v celoti uničena, oziroma če izdelek kaže znake uporabe, ki nakazujejo, da je bil uporabljan dlje in pogosteje, kot bi bilo potrebno, da s preizkusom ugotovite vse njegove lastnosti in je očitno, da ste presegli obseg in temeljitost ogleda, primerljiv tradicionalni prodajalni, si pridržujemo pravico, da zaračunamo odškodnino, ki jo ocenimo z zapisnikom ob vračilu izdelka in jo obračunamo ob vračilu plačanega zneska.

Artikli, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe.

ZVPot-1, 142. člen: (odgovornost za zmanjšano vrednost),

(1) Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje - v tem primeru nakup reklamiraš.
 

Vračilo poškodovanih pošiljk

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek reklamacije pri pogodbenem kurirju. To storite tako, da o tem v najkrajšem možnem času obvestite trgovino ali pogodbenega kurirja, ki vam je paket dostavila. Skupaj s pogodbenim kurirjem bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
 

Garancija

Proizvajalec v skladu z zakonom zagotavlja kupcu garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Prodajalec zagotavlja kupcu možnost uveljavljanja tudi ostalih jamčevalnih zahtevkov.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 30 (pod posebnimi pogoji z možnostjo podaljšanja do 15 dni - ZVPot-1) dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garanciji se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, to storite tako, da se o tem dogovorite z nami na tel. +386 (0)1/722 58 55 ali info@opara.si. V skladu s tem dogovorom bomo na vaš naslov poslali pogodbenega kurirja, ki bo prevzel pošiljko.

Pozor: drugačen način vračila blaga, na naše stroške, ni možen!
 

Pomembno

  - Ko vračate artikel prodajalcu, priložiti tudi kopijo računa.
  - Naslov za vračilo blaga prodajalcu je: Darko Opara s.p., Ljubljanska cesta 123, 1230 Domžale.
  - Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport
    (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo.
  - Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  - Če uveljavljate garancijo, boste popravljeno blago prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu
    oziroma njegovem pooblaščenem servisu.

Če imate dodatna vprašanja, vas vabimo, da nas pokličete na +386 (0)1 722 58 55 ali nam pišete na info@opara.si .
 

Dostava

Ponudnik vrši dostavo preko hitre pošte. Čas dostave : 1-2 dni (Slovenia, Avstrija), 2-3 dni (Nemčija, Luxemburg), 3-5 (ostale EU države), 7-10 dni (ostale države). Če kupca v času dostave ni doma, se dogovori s hitro pošto o načinu dostave. V spletni trgovini želimo ugoditi vsem kupcem, zato kupljeno blago dostavimo na katerikoli naslov (dom, služba, vikend,… - velja za Slovenijo). 

Ob spletnem nakupu, v vrednosti 50,00 EUR ali več (velja za Slovenijo), ponudnik kupljeno blago dostavi brezplačno. Za nakupe do 50,00 EUR ponudnik obračuna pavšalni znesek pošiljanja v višini 6,00 EUR z DDV. Navedeni pogoji dostave veljajo le pri nakupu v spletni trgovini.
 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev trgovine, pri registriranih uporabnikih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
 

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
  - jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  - pošiljatelj bo jasno razviden,
  - različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  - jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  - željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
 

Mnenja/komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.
 

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije oglaševanih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo niti ne jamčijo lastnosti artikla.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Komentarji, pojasnila, dogovori in/ali obljube predstavnika ali zaposlenega na strani ponudnika, ponudnika zavezujejo samo v primeru, kadar ponudnik pisno potrdi takšne dogovore.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova: info@opara.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Darko Opara s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Darko Opara s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Opara Team