Ni izdelkov
Ali imate popust ob nakupu v spletni trgovini?
Vsi izdelki na voljo v spletni trgovini imajo že obračunane posebne, ugodnejše spletne cene.
Ali imate popust na gotovino v trgovini?
V primeru nakupa izdelka v trgovini, priznamo popust ob plačilu z gotovino, v višini od 3 % do 5 %. Popust se ne obračunava ob nakupu nadomestnih delov in opreme.
Je možno dobiti popust ali dodatni popust na akcijske cene v trgovini?
Akcijske cene in artikle v akciji določi dobavitelj. Popusti v primeru akcijskih cen običajno ne veljajo.
Ali je možno v trgovini plačati s kartico?
Da, možen je nakup s karticami BA, Maestro, Eurocard, Visa, Leanpay. Ob plačilu s kartico ni možno obračunati popusta!
Kako uveljavljam garancijski/jamčevalni zahtevek?
Z naslova garancijske izjave/jamstva proizvajalec, prodajalec odgovarja za vse napake, ki so posledica napake v montaži ali materialu oz. ''neskladnosti''. Potrošni materiali (vsi filtri, maziva, tesnila, tesnilni obroči, svečice, vsi jermeni, varnostni zatiči, gorivo, olje, bovdni, žarnice, vsa stikala, vse vzmeti, vsi napenjalci, vsa rezila, nosilci rezil, rezilne glave, rezilne nitke, ščitniki, zaščite, rezilne verige, meči, pogonski/prenosni zobniki, membrane, zagonske vrvice, gume, kolesa in pokrovi, nosilni pasovi/oprtniki, črpalke goriva, vsi ležaji, vsi zaganjalniki in zaganjalne naprave, sklopke, kapice in priključki za svečice, ...) niso predmet garancije/jamstva, razen v primeru očitne tovarniške napake.
Kaj moram prinesti s seboj če želim uveljavljati garancijski/jamčevalni zahtevek?
Na servis morate pripeljati izdelek/stroj, na katerem želite uveljavljati garancijski zahtevek, račun oz. kopijo računa in v celoti izpolnjen, veljaven garancijski list. V izdelek se pred tem ne sme nepooblaščeno tehnično posegati, razen v okviru obsega priporočenega vzdrževanja (čiščenja) s priloženimi navodili za uporabo. Stranka je dolžna dostaviti čist in redno vzdrževan izdelek/stroj in s tem omogočiti strokovni pregled pooblaščenemu servisu (ZVPot-1, OZ).
Kdaj je garancijski/jamčevalni zahtevek neupravičen?
Garancijski/jamčevalni zahtevek ni upravičen, če je vzrok za hibo posledica neupoštevanja v celoti, proizvajalčevih navodil za uporabo, ki so bila priložena izdelku ali v primeru nenamenske rabe izdelka ali mehanske poškodbe. Garant, proizvajalec, prodajalec je dolžan brezplačno odpraviti le tiste hibe, ki sodijo v sfero njegove neposredne odgovornosti (napaka v materialu ali montaži).
Primeri neupravičenih garancijskih/jamčevalnih zahtevkov:
Stranka je z rezilom kosilnice udarila v oviro - posledica je poškodovan nosilec rezila in/ali skrivljeno rezilo in/ali poškodovana motorna gred.
Stranka ni uporabljala ustreznega olja in/ali ustreznega razmerja za pripravo mešanice 2T motorja - posledica blokiran bat in valj.
Stranka ni napolnila ohišja 4-taktnega motorja s predpisanim oljem - posledica blokiran valj in bat, ležaji.
Stranka ni poskrbela za sveže gorivo (več kot 30 dni staro gorivo) - priporočamo uporabo osvežilca goriva, gorivo ne hrani v A-testirani posodi - posledica nesnaga v sistemu dovoda goriva.
Stranka sama ne opravlja redno priporočenega vzdrževanja, čiščenja, brušenja, nastavitev - potrebna komercialna storitev servisa.
Stranka ne hrani ustrezno in/ali ne vzdržuje redno, v skladu s priloženimi navodili za uporabo, baterij (zagonskih, delovnih) - posledica defektna baterija.
Stranka pred pričetkom prve rabe ni napolnila prenosnega reduktorja prekopalnika/kultivatorja z ustrezno količino predpisanega olja - posledica defekten reduktor.
Za izdelke katerih blagovnih znamk lahko uveljavljam garancijski/jamčevalni zahtevek?
Pri nas lahko uveljavljate garancijski zahtevek za izdelke naslednjih proizvajalcev: STIGA (Alpina, Stiga, Castelgarden), MTD, Wolf-Garten, Cub Cadet, Kawasaki-motorji, Loncin, Briggs&Stratton, Matabi.
Ali velja garancija za servisne storitve in vgrajen material?
Da, tudi za servisne storitve, vključno z vgrajenim materialom, izvzemši potrošni material, dajemo 12 mesečno prostovoljno garancijo.
Katere nadomestne dele imate na zalogi?
Stalna zaloga nadomestnih delov in opreme v našem skladišču obsega več kot 17.000 različnih nadomestnih delov blagovnih znamk: STIGA (Stiga, Alpina, Castelgarden in Mountfield), MTD, Cub Cadet, Wolf-Garten, Kawasaki, Briggs&Stratton, Loncin, Matabi, Tecumseh, Carlton, Husqvarna, Jonsered, Flymo, Partner, Poulan, Craftsman, McCulloch, AL-KO, Honda. Z nadomestnimi deli v roku 24 ur (z dostavo do vrat) oskrbujemo tudi ostale serviserje v Sloveniji in širše.
Če dela ni na zalogi, koliko časa je treba čakati na dobavo?
Nadomestne dele vseh naštetih blagovnih znamk, ki jih ni na zalogi, in so dobavljivi, lahko dobavljamo v okvirnem roku desetih delovnih dni. Izjemoma se dobavni rok lahko podaljša, če nadomestnega dela proizvajalec oz. dobavitelj nima v skladišču.
Ali blago pošiljate tudi po pošti?
Možna so naročila v spletni trgovini ali po elektronski pošti - poznati morate kataloško številko nadomestnega dela.
Blago pošiljamo s hitro pošto GLS ali SŽ Express po povzetju na stroške naročnika (naročila do 50 €).
Kaj servisirate?
Servisiramo verižne žage, rotacijske kosilnice, motorne kose, snežne metalce, riderje in traktorje, motorne vodne črpalke, agregate, kultivatorje, škropilnice MATABI ...
Na koliko časa priporočate servisiranje?
Servisiranje se priporoča v skladu z navodili proizvajalca oz. na 50 delovnih ur odvisno od izdelka. Vsekakor priporočamo servisni pregled enkrat letno. Redno servisno vzdrževanje, poleg primerne rabe stroja, je najboljša naložba v varno, uspešno in zanesljivo opravljeno delo.
Kako se dogovorim za servis?
S strojem se v poslovnem času oglasite pri nas na servisu, pred tem lahko pokličete po telefonu ali napišete elektronsko sporočilo. Serviserju opišete, kaj je narobe ali naročite storitev servisnega pregleda. Vrednost storitve je običajno med 60 € in 150 €. Serviser Vas bo vnaprej, pred podpisom delovnega naloga, seznanil z okvirno vrednostjo storitve. Če bo mehanik med servisnim posegom odkril še kakšno poškodbo ali napako, katere odprava bi bistveno podražila storitev, je brez Vaše privolitve ne bo odpravil.
V koliko dneh mi boste popravili kosilnico?
Na vrhuncu sezone bi lahko čakali tudi do deset dni. Z dodeljenim geslom na delovnem nalogu lahko vsak trenutek pridobite informacijo o statusu popravila na povezavi http://servicelookup.opara.si/. Priporočamo obisk servisa pred pričetkom sezone v mesecih januar, februar, marec ali po končani sezoni oktober, november, december.
Kaj vključuje servis in splošni pregled?
Servisni pregled zajema vsa opravila in preglede, ki jih proizvajalec priporoča po določenem času uporabe.
V primeru kosilnice s štiritaktnim motorjem: demontaža uplinjača, vžigalnega sistema, glave valja, rezila; pregled, popravilo, čiščenje; brušenje rezila, menjava zračnega, oljnega in bencinskega filtra, menjava vžigalne svečice, menjava olja; montaža, podmaz gibljivih delov; nastavitve in preizkus izdelka.
V primeru motorne žage ali kose (dvotaktni motor): demontaža uplinjača, vžigalnega sistema, valja, vodila verige z verigo oz. prenosne gredi; pregled, popravilo, čiščenje; brušenje verige, menjava bencinskega filtra, menjava vžigalne svečice; montaža, podmaz gibljivih delov; nastavitve in preizkus izdelka.
Koliko stane servis?
Standardni servisni pregled izdelka stane od 60-150 €. Ta cena vključuje porabljen potrošni material.
Servisna ura stane 39,90 €UR z DDV.