Spletno mesto za namen izboljšave delovanja uporablja piškotke. Z uporabo strani soglašate z uporabo piškotkov.

Kategorije

POPUSTI

Ali imate popust ob nakupu v spletni trgovini?
Vsi izdelki na voljo v spletni trgovini imajo že obračunane posebne, ugodnejše spletne cene.        

Ali imate popust na gotovino v trgovini?
V primeru nakupa izdelka v trgovini, priznamo popust ob plačilu z gotovino, v višini od 3 % do 5 %. Popust se ne obračunava ob nakupu nadomestnih delov in opreme.

Je možno dobiti popust ali dodatni popust na akcijske cene v trgovini?
Akcijske cene in artikle v akciji določi dobavitelj. Popusti v primeru akcijskih cen  običajno ne veljajo.

NAČIN PLAČILA

Ali je možno v trgovini plačati s kartico?
Da, možen je nakup s karticami BA, Maestro, Eurocard, Visa, American Express (obročno plačevanje ni možno). Ob plačilu s kartico ni možno obračunati popust!

UVELJAVLJANJE GARANCIJSKIH ZAHTEVKOV

Kako uveljavljam garancijski zahtevek?
Iz naslova garancijske izjave proizvajalec odgovarja za vse napake, ki so posledica napake v montaži ali materialu oz. ''stvarne napake''. Potrošni materiali (maziva, verige, rezila, meči, bovdni, ventili, blažilci, žarnice, zračnice, gume, sklopke, pogonski zobniki, gorivo) niso predmet reklamacije, razen v primeru očitne tovarniške napake.

Kaj moram prinesti s seboj če želim uveljavljati garancijski zahtevek?             
Na servis morate pripeljati izdelek, na katerem želite uveljavljati garancijski zahtevek, račun oz. kopijo računa in v celoti izpolnjen, veljaven garancijski list. V izdelek se pred tem ne sme nepooblaščeno tehnično posegati, razen v okviru obsega predpisanega vzdrževanja (čiščenja) s priloženimi navodili za uporabo. Stranka je dolžna dostaviti čist izdelek in s tem omogočiti strokovni pregled pooblaščenemu servisu (ZVPot, OZ).

Kdaj je garancijski zahtevek neupravičen?             
Garancijski zahtevek ni upravičen, če je napaka posledica neupoštevanja proizvajalčevih navodil za uporabo, ki so bila priložena izdelku ali v primeru nenamenske uporabe izdelka.

Primeri neupravičenih garancijskih zahtevkov:             
Stranka je z rezilom kosilnice udarila v oviro - posledica je poškodovan nosilec rezila in/ali skrivljeno rezilo in/ali poškodovana motorna gred;
Stranka ni uporabljala ustreznega olja za mešanico - posledica blokiran bat in valj;
Stranka ni napolnila 4-taktnega motorja s predpisanim oljem - posledica blokiran valj in bat, ležaji.

Za izdelke katerih blagovnih znamk lahko uveljavljam garancijski zahtevek?
Pri nas lahko uveljavljate garancijski zahtevek za izdelke naslednjih proizvajalcev: STIGA (Alpina, Stiga, Castelgarden), AL-KO, MTD, Wolf, Cub Cadet, Mtech-Merkur, Kawasaki-motorji, Loncin, Briggs&Stratton, Matabi.            

Ali velja garancija za servisne storitve in vgrajen material?  
Da, tudi za servisne storitve vključno z vgrajenim materialom dajemo polletno prostovoljno garancijo.

ZALOGA

Katere nadomestne dele imate na zalogi?  
Stalna zaloga nadomestnih delov in opreme v našem skladišču obsega več kot 15.000 različnih nadomestnih delov blagovnih znamk: STIGA (Alpina, Castelgarden in Stiga), AL-KO, MTD, Kawasaki, Loncin, Matabi, Tecumseh, Carlton, Husqvarna, Jonsered, Flymo, Partner, Poulan, Craftsman, McCulloch, Briggs&Stratton, Honda. Z nadomestnimi deli v roku 24 ur (z dostavo do vrat) oskrbujemo tudi ostale serviserje v Sloveniji in širše.

Če dela ni na zalogi, koliko časa je treba čakati na dobavo?             
Nadomestne dele vseh blagovnih znamk, ki jih ni na zalogi, dobavljamo v roku desetih delovnih dni. Izjemoma se dobavni rok lahko podaljša, če nadomestnega dela proizvajalec oz. dobavitelj nima v skladišču.

Ali blago pošiljate tudi po pošti?             
Možna so naročila v spletni trgovini ali po elektronski pošti - poznati morate kataloško številko nadomestnega dela. Blago pošiljamo s hitro pošto GLS ali SŽ po povzetju na stroške naročnika.

SERVIS

Kaj servisirate?
Servisiramo žage, kosilnice, motorne kose, snežne metalce, riderje in traktorje, vodne in potopne črpalke AL-KO, škropilnice MATABI .            

Na koliko časa priporočate servisiranje?
Servisiranje se priporoča v skladu z navodili proizvajalca oz. na 50 delovnih ur odvisno od izdelka. Vsekakor priporočamo servisni pregled enkrat letno.           

Kako se dogovorim za servis?  
Z izdelkom se v poslovnem času oglasite pri nas. Serviserju opišete, kaj je narobe ali naročite storitev servisnega pregleda. Vrednost storitve je običajno med 50€ in 150€. Serviser Vas bo vnaprej seznanil z okvirno ceno. Če bo mehanik med servisnim posegom odkril še kakšno poškodbo ali napako, katere odprava bi bistveno podražila storitev, je brez Vaše privolitve ne bo odpravil.

V koliko dneh mi boste popravili kosilnico?
Na vrhuncu sezone bi lahko čakali tudi do deset dni. Z dodeljenim geslom na delovnem nalogu lahko vsak trenutek pridobite informacijo o statusu popravila na povezavi http://servicelookup.opara.si/. Priporočamo obisk servisa pred pričetkom sezone v mesecih januar, februar, marec ali po končani sezoni oktober, november, december.            

Kaj vključuje servis in splošni pregled?
Servisni pregled zajema vsa opravila in preglede, ki jih proizvajalec priporoča po določenem času uporabe.
V primeru kosilnice s štiritaktnim motorjem: demontaža uplinjača, vžigalnega sistema, glave valja, rezila; pregled, popravilo, čiščenje; brušenje rezila, menjava zračnega, oljnega in bencinskega filtra, menjava vžigalne svečice, menjava olja; montaža, podmaz gibljivih delov; nastavitve in preizkus izdelka.

V primeru motorne žage ali kose (dvotaktni motor): demontaža uplinjača, vžigalnega sistema, valja, vodila verige z verigo oz. prenosne gredi; pregled, popravilo, čiščenje; brušenje verige, menjava bencinskega filtra, menjava vžigalne svečice; montaža, podmaz gibljivih delov; nastavitve in preizkus izdelka.

Koliko stane servis?
Standardni servisni pregled izdelka stane od 50-120 €. Ta cena vključuje porabljen potrošni material.
Servisna ura stane 29,49 €UR z DDV.